sobota, 5 stycznia 2013

Pytania i odpowiedzi

Hejo 
Chcę Wam przedstawić kilka pytań i odpowiedzi. Poznacie mnie trochę :) 

1. Jak masz na imię?
Paula ;)
2. Jakie zwierzęta lubisz?
Ogólnie konie, ale także koty i psy 
4. Lubisz czytać książki?
Nie wiem, czasami jak mam ochotę ;)
5. Ulubiona muzyka?
Ostatnio lubię słuchać Gangnam Style i Weekend ona tańczy dla mnie, to co mi wpadnie do ucha.
6. Ulubione gazety?
Jessy, Twist, Magazyn 13, Bravo, Bravo Girls, W siodle i Stella.
7. Twoje zainteresowania?
Rysowanie, fotografia i konie.
8. Kolor oczu?
Niebieski ^^
9. Masz zwierzęta?
Mam, cztery koty i psa.
10. Ile masz lat?
13 (w kwietniu 14) :P
11. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Informatyka, ale niestety nie mam jej w I kl :C
12. Najgorszy przedmiot w szkole?
Wszystkich nie lubię :d
13. Lubisz chodzić do szkoły?
Niee!
14. Lubisz Hannah Montana lub Justin Bieber?
Nie lubię.
15. Ulubiony kolor?
Niebieski.
16. Ulubiona fryzura?
Rozpuszczone, warkocz lub kucyk.
17. Ulubione danie i napój?
Frytki, pizza, Cola, Kubuś, Tymbark i Frugo.
18. Nosisz do szkoły torbę czy plecak?
Noszę plecak, bo mam bardzo ciężkie książki i zeszyty, torbę wtedy kiedy mam zastępstwa lub skrócone lekcje.
19. Jakiej rasy są twoje zwierzęta?
Koty - dachowce. Pies - sznaucer miniaturka.
20. Ulubiona pora roku?
Lato <3

Jeśli macie inne pytania, to zadawajcie.

7 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :D
    Można się dzięki temu wiele dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ho bardzo sie fajnie zapowiada :)
    Jestem z zapytaja :D
    Zapraszam do mnie: http://www.photoblog.pl/klaksoniczek/141276074/eloszka-d.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie! :) Uwielbiam blogi-pamiętniki :) Dodałam do obserwowanych oraz zapraszam do przeczytania i ocenienia pierwszego rozdziału mojego opowiadania :) accioff.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś całkiem podobna do mnie :)
    Pisz dalej , bo dobrze Ci idzie ♥

    Zapraszam do mnie : http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, mam nadzieje , że będzie się sukcesywnie rozwijał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa z ciebie dziewczynka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ale już Magazynu 13 nie wydają :( Tak poza tym Nowy Twist, Bravo i Bravo Girl też kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥
Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.