niedziela, 20 stycznia 2013

Zmiana

cześć 
Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga. Podoba Wam się?
Obudziłam się około godziny 8:00. Zjadłam śniadanie i poszłam z siostrą i psem na spacer. Tola (mój pies) wczoraj była ona obcinana, bo była strasznie zarośnięta, w końcu to sznaucer miniaturka :) Teraz wygląda bardzo młodo i chudo :D Chciałam dodać zdjęcia ze spaceru i fotkę Toli żebyście zobaczyli jak wygląda, ale niestety nie mogłam. Nastąpiła zmiana planów po telefon jadę we wtorek, bo w poniedziałek wracam o 15:00 i jeszcze mama musi iść na wywiadówkę, więc nie mamy czasu w poniedziałek. Ale we wtorek dodam zdjęcia! Musze jeszcze nadrobić lekcje z piątku - nie chce mi się, ale trzeba. Jeszcze pouczę się z geografii na sprawdzian. Nie mogę doczekać się wtorku! Aha, i w tygodniu planuję zrobić filmik :)

6 komentarzy:

  1. dodaj zdjęcia Toli ;D http://www.swiatzbuntowanejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę zdjęcie Toli.
    Zapraszam na bloga : agessens.blogspot.com
    Blog o życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga masz zajefajny! Taki zimowy... :D Bosko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Blog ;D Sweet zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥
Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.