poniedziałek, 7 stycznia 2013

About Me

ahoj 
Przy okazji jak zauważyliście zmieniłam wygląd ;)
Ten post będzie o mnie czyli "About Me". Dowiecie się w nim wszystkiego o mnie co się da. Miłej lektury ^^
~ jestem praworęczna
~ nie lubię ciemności
~ nie cierpię odrabiać lekcji
~ nie lubię sprzątać
~ moje ulubione kolory to beżowy i miętowy
~ nie lubię nosić torby do szkoły
~ nie cierpię chodzić do szkoły
~ nie cierpię żadnych przedmiotów w szkole
~ uwielbiam kolekcjonować naklejki
~ lubię czytać gazety
~ kocham jazdę konną
~ boję się karaluchów
~ nie cierpię gdy ktoś maltretuje zwierzęta
~ uwielbiam lato
~ kocham fotografowanie
~ nie lubię nosić spódnic
~ wolę trampki od balerinek
~ mam siostrę bliźniaczkę
~ nie lubię pisać (w zeszycie)
~ nie lubię nosić pierścionków
~ lubię słuchać muzyki
~ lubię dostawać prezenty
~ nie lubię ćwiczyć na wf-ie
~ lubię małe dzieci
~ jestem szczęśliwa gdy robię to co chcę
~ lubię wpisywać się w pamiętniki i złote myśli
~ chciała bym mieszkać za granicą
~ chciała bym mieć konia
~ chciała bym nosić okulary
~ nie lubię długo spać
~ nie chciała bym byś gwiazdą
~ lubię nosić bransoletki i kolczyki
~ nie lubię bluz bejsbolówek

To chyba tyle o mnie możecie się dowiedzieć :) 

6 komentarzy:

  1. tak ogólnie to w niektórych sprawach jesteśmy bardzo podobne. fajny blog :D (jakby co to ja jestem ta z zapytaj.onet.pl Sylwi@_L )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruffian Bogini Toru7 stycznia 2013 19:06

    A ja mam nadzieję, że dowiemy się wkrótce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chce konia, ale tata mi nie pozwala
    Wpadaj na mój
    http://my-life-my-secrets-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham konie. Jeżdże konno.
    jestem to z zapytaj.pl
    Obserwuję i licze na to samo, pamiętasz..?

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mamy ze sobą wiele wspólnego :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem, jak ktoś ma siostre bliźniaczke to zawsze bedzie do niej porównywany .
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥
Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.