wtorek, 8 stycznia 2013

Szkolny wtorek

Hello 
Normalnie wyczerpujący dzień -,- Ze szkoły wróciłam o 16:00, bo jak wcześniej wspominałam mam projekty w szkole i chodzę na dodatkowe zajęcia. Ale poszłam na angielski nie wiadomo po co w sumie. Ocenę dobrą mam na pierwsze półrocze i chyba mam tylko jedną jedynkę więc nie opłaca mi się tam chodzić, po za tym chodzi tam jeszcze 2 klasa a i b gimnazjum no i 1 a i b i normalnie tyle ludzi tam jest, że nie ma gdzie siedzieć, bo w angielskim mamy klasę multimedialną i nie ma tyle miejsc ile by się chciało. Po za tym myślałam, że tam usnę! Po wchodzeniu do klasy to każdy się tak pchał żeby zająć miejsca i w progu, w klasie runęła jak długa Monika z 2 klasy :D Normalnie wyłożyła się na całej podłodze. Ale była zwała. Na angielski już nie pójdę więc będę wracała chyba o 15 :D Ahh.. muszę się jeszcze nauczyć z historii ;< 
Z matmy nie było nic trudnego do odrabiania bo mieliśmy temat "Układ współrzędny - wprowadzenie" no i ztobliliśmy jedno zadanie i potem ćwiczenie, że trzeba napisać swoje imię i nazwisko i pod literkami wypisać liczby, bo w podręczniku była tabelka z literkami i miały one liczby. Łatwizna ;D Jeszcze z polskiego muszę odrobić -,- Przed chwilą skończyłam z matmy, a zaraz zabieram się za polski ;)
A Wy jaki miałyście dzień? :)
Paaa 

7 komentarzy:

  1. ja wyjątkowo dziś przed 15. ;)
    obserwuje, zrewanżuejsz sie kom. i obs? :D
    zależy mi.
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog;) U mnie fatalnie, bo bus się tak spóźnił, że przemarzłam na maksa.. Ale żyję;D Pozdrawiam. mietowetrampki.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam dzisiaj lekcje do 15, ale strasznie mi się ciągnęło, a na lekcjach to już prawie spałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam dziwny dzień. Taki nawet fajny. Wróciłam ok. 16 ;_;
    ---------------------------------------
    http://nattash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziś wróciłam wcześnie o 13:00

    Zapraszam

    http://modaporadydlanastolatek.blogspot.com/
    http://extraprofilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie spoko, oby do piątku ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahaha, no to nieźle macie na tym angielskim : D

    myy-inspirationn.blogspot.com Zapraszam! : ))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥
Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.